tisdag 24 maj 2011

Ny mobil!!!

Idag var min underbara man ivag och fixade en ny mobil till mig. Det blev en HTC MyTouch 4G. Krista hade en san fast en aldre modell och jag gillade hennes. Haller fortfarande pa att lara mig allt nytt pa den och det kommer nog ta ett tag, den har sa himlans mycket roligt. 


Men jag fick ett nytt nummer, annars var vi tvugna att betala $100 och da tyckte jag att vi kunde spara de slantarna till nat battre. Mitt nya nummer ar 210-519-7658. Bra att jag iaf kunde fa ett Texas nummer igen, for nat New Jersey nummer vill jag inte ha, hahahahaha!!
Ni som brukar ringa till mig (La familia, vanner) far hemskt garna skicka ert nummer i ett mail eller SMS eller ringa sa jag kan spara det. For alla mina nummer ar borta...... puts vack!! 


Idag har vi annars inte gjort mycket, har haft lite ont i knoppen under dagen. Var valdans varmt ute idag, 28 grader. Men det blaste sa mycket sa lille T gjorde sma grimaser nar vi kom ut och stangde ogonen. Han ar sa go var lille gull plutt, han jollrar och skrattar nu. Uppskattar att leka "titt-ut" valdans mycket och bara ler stort nar man pratar med honom. Finns val inget battre an ett harligt barn joller med ett underbart skratt och leende. Hjartat bara smalter. <3
Pa tal om skrutten sa har han sa langt har pa sidorna och uppepa huvudet men inte bak, for dar ar det av gnuggat. Vet inte riktigt hur jag ska gora, han ar ju lite val liten for att klippas tycker jag. Han har en fin s.k "comb over" som alla skrattar gott at. Far val vanta lite till och sen klippa det jag kan. Ar sjalv i valdigt stort behov av att klippa mitt har, har inte gjort det sen Augusti nu.....Gaaaah!!! Har det uppsatt varje dag, hastsvans eller flata for annars ar det nan som tar tag i det och drar sa javulusiskt hart, aj, aj, aj!!!


Just nu tar han en lur i gungan, badade nyss och det gor honom somning. Igar bestamde han sig pa nat vis att han inte skulle sova middag mer an 5 minuter, sa han tog val ca. 3, 5 minutare till lurar. Sa han somnade redan vid 19.30 snaret och sov till Joey kom hem narmare 22. Da vaknade han en liten stund, ammade och sen somnade han om for natten. 


Har dammsugit och torkat golvet i badrummet, blir sa dammigt och syns valdigt pa vitt klinker golv.


Vet inte vad det blir till middag heller, skulle ha varit och handlat men det blidde inte av idag heller. Fick en kupong fran Pei Wei med 20% rabatt om man bestallde online, sa Joey sa att vi skulle ata det. Men det beror pa om han kan hamta det innan de stanger vid 21.30. Skulle ju vara trevligt att fa lite rabatt pa hamt mat. Det hander ju inte sa ofta.


Nu ska jag utforksa min nya mobil lite mer innan pyret vaknar.


Ha en bra dag!



Bjuder pa en bild pa charmtrollet nar han ater "oatmeal"
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar