onsdag 25 maj 2011

Dum, dummare dummast!!!

Ja, sa kanner jag mig just nu!!!!! 
Gissa vad?




Idag nar jag skulle aka och handla och holl pa att satta in Tyler i bilen sa tittar jag ner pa golvet bakom forar satet och vad ar det jag ser....................... min mobil!!!!!!!! 
Funderade nastan en mikro sekund om jag kanske skulle halla det for mig sjalv och inte saga nat. Men, jag erkanner! Jag har forvandlats fran en person som har koll pa sina grejjor till en vimsig mamma som kanner att jag inte riktigt har koll pa laget lika bra na langre. Och varfor det da? Jag jobbar ju inte, sa det ar inte sa att jag har en massa jobb saker att tanka pa samtidigt som jag tar hand om lille T. Mitt liv skulle nog kunna forklaras som ganska slappt och ledigt med inte sa manga masten, men anda sa kanns det som om hjarnan har forvandlats till mos av att bli mamma. Ja, det ar nog sa. Jag ar mamma nu och pryttilar och andra grejjer ar inte lika viktiga och blir forsummade av mig. Och det forstass sa att lille T far all den uppmarksamhet och karlek som han behover. Och det ar abselut inget fel med det, sa min hjarna far val vara mosig da. 
Synd bara att det kosta en massa pengar den har gangen.............. Men det kostade ju en hel del mer bara for att Joey's filosofi ar den att jag kan inte fa en ny mobil om inte han far en. Sa han kopte ju ny han oxa........och for att fa en battre deal och inte behova betala lika mycket for mobilerna sa ingick han i ett nytt avtal med T-mobil. Vi var annars avtals fria. Kanske lika bra anda, for tydligen sa ska AT&T och T-mobil ga ihop och for att fa behalla samma manadsavgift sa var det nog bra att inga i ett nytt avtal. Kanske, eller vad vet jag. Jag ar verkligen urusel pa sant dar. PUNKT!


Jag kanner mig iaf riktigt dum. Varfor kollade jag inte lite battre, jag som alltid letar sa noggrant efter saker och alltid sager at Joey att leta battre. 


Ja, detta lar jag nog fa dras med ett tag, hahahahaha!
Annars sa var vi ivag till Wegman's och handlade lite och sen tog vi en promenad runt vara lagenhets byggnader. Poolen oppnar pa Sondag men det ar nog fortfarande valdigt kallt i vattnet. Ser skont ut iaf och det ar ju riktigt varmt ute nu. =)


Nu ska vi bara vanta in Joey, som har "salt" 2 huslarm idag! Bra jobbat!! Och forlat for att du har en sa vimsig fruga!


Ha en bra dag!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar