måndag 16 maj 2011

Lycka är ett paket Jäst

Japp, total lycka idag nar jag var och handlade var att jag hittade jast. Ja, ja vet at det ska vara prickar over a:et men jag har ju inga pa min laptop. Jag hoppas ni forstar anda. Nu ska jag baka bullar!! Tjoho!!! Far nog kopa med mig en hel massa paket nar vi aker hem. Den ska halla sig till Juni nan gang, ar val som med allt annat har. De proppar i en massa konserverings medel i allt. Sa allt haller ju sig i en evighet. 
Fast innan jag kan baka bullar maste jag kopa en till bakplat, har bara en med mig. Och sa maste jag hitta parl socker och det kanske jag maste aka till IKEA for att hitta. Iaf sa ar det sa himlans roligt nar jag kan hitta saker har som jag inte hittar i San Antonio. Synd bara att nar vi aker hem sa kan jag ju inte fa tag pa dessa saker igen. Ska aven passa pa att baka mat brod nar jag har tillgang till farsk jast. Tank vad lycklig man kan bli av nat sa litet som ar helt normalt att kopa i affaren hemma i sverige. 


Lille T sover, det blev en sen tupplur idag for vi var till affaren och jag bar honom i baby bjorn ryggan. Han somnade en liten stund men inte tillrackligt, sa nu har han sovit en stund och jag tog mej en lur jag med. Han var sa gnolig i natt, tror det ar tanderna som spokar. Stackars liten. Han blir formodligen vaken till sent ikvall, men da kan ju iaf jag och Joey umgas lite. Annars gar ju jag och lagger mej nastan pa en gang efter att Tyler somnat. Och Joey kommer ju inte hem forran vid 21.30 snaret. I gar sag vi pa 2 filmer, det var langesen jag ens sag EN hel film. 
Vi tog en vanda till kopcentrumet igar och jag fick handla mej lite nytt. Det blev ett par jeans i capri stil eller vad det nu heter. En helt vanlig typ college troja, en skjorta och keps fran H&M (maste dock byta strl) och ett par T-shirtar. Och ett par skor som var pa rea. Jag packade jusom inte med mig sa mycket klader nar vi akte. Medvetet kanske sa jag far shoppa lite ;) heheheh, na sa var det inte.


Vi akte till Walmart och kopte lite nya filmer, de kostar $5 dar. Joey brukar alltid ta med sig en massa filmer nar vi aker, men pa nat vis sa kom de inte med. Tror vi bada var lite smatt stressade kvallen da vi packade. Vi skulle ju ha haft hela dagen pa oss men det slutade ju med ett besok till San Antonio den dagen sa vi hade endast nagra timmar pa kvallen att packa. Anyways, inte sa intressant att lasa om sa jag slutar nu.


Lilleman har vaknat for ett tag sen och nu ligger han har bredvid mej pa soffan och fjartar sa det stinker oooouuiiiii!!


Ha en bra dag!!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar