lördag 21 maj 2011

Idag skulle världen visst gå under...........

Japp, det är nån kyrk grupp här i USA som säger att 21 Maj kl.18 då går världen under. Det är tydligen zombies som ska komma och käka upp oss. Men det är ju bra, för när jag var gravid drömde ju jag just om zombies så jag vet hur jag kan ta kål på dem, heheheheh!
Klockan är efter 18 redan och jag har då inte sett några zombies och världen ser väl typ likadan ut som den gjorde innan. Det regnade lite igen, men det är ju ingen nyhet för oss här på öst kusten. Annars var det fint idag och varmt! Riktigt varmt var det t.o.m. Jag, Krista och Ashley som är gravid i 6:e månaden gick till babies R us och kikade lite och jag bytte från mina shorts till mina korta jeans, det skulle jag inte ha gjort för när solen dök upp vart det riktigt varmt.
Kom ju inte hem tom hänt heller, blidde en sån där spegel som man sätter på ryggstödet så lille T kan se sig själv och jag kan se honom i back spegeln. Jag gillar inte att jag inte kan se honom när jag kör själv. Löjligt kanske men............. Undrar om jag håller på att förvandlas till en höns mamma......... NEEEEEEJ det får jag verkligen inte bli, hahahahaha! Ja, sen köpte jag en liten leksak åt honom. En liten plast/gummi fotboll som är som ett nät eller med hål i. Så han kan greppa den enkelt, han gillade den. Svårt att förklara. Vi kollade på alla söta flick kläder som finns för Ashley väntar en flicka. Jag köpte en super duper söt liten pyjamas med gröna och vita prickar och en blomma på till henne! Sen hittade jag några coola enkla bodysar till Lille T. De hade en liten bröst ficka och Joey's t-shirts har det oxå så jag tänkte det kunde vara gulligt om lille T hade lika. Men jag köpte dem inte, men då bestämde sig ju Krista för att köpa dem åt honom. Och har hon bestämt sig för nåt då går det inte att ändra, för jag sa att jag köper dem då istället. Men icke då. Så då fick han lite nya bodysar, han behöver faktiskt några nya för han börjar växa ur en del som är för 3 månader.
Just nu ligger han och slumrar bredvid mig på soffan. Efter badet blir han så himlans slumrig, är väl för att det är så varmt och skönt.
Annars så har jag städat och plockat en hel del i lägenheten idag, så nu är det fin, fint inför vår enda dag pa hela veckan tillsammans med papsen. Han har sålt 2 huslarm idag och det har gått bra för hela teamet så han är på bra humör, plus att det inte regnade på dem hela dagen idag.




Nu börjar lillen vakna så då ska jag gosa med honom lite!


Hoppas alla får en skön söndag!
Och se upp för zombisarna. ;)


<3

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Vi missade det där med jordens undergång men det gjorde inte så mycket kanske... Åt ni verkligen de där cupcakesen med färgflagor i?? Det lät ju farligare än jordens undergång hihi ;) Ha det så bra o pussa på lillskrutten från moster Stina o co.

    SvaraRadera