onsdag 15 juni 2011

Hushålls sysslor

Sitter på sängen och har precis ammat lilla T. Han sov i vår säng hela natten igår. Han hade ont i magen och var riktigt gnölig. Joey hämtade honom och bar runt på honom så han somnade. Eftersom han gnällde så mycket la Joey honom på vår säng och vi somnade båda två. Sov hela natten, stackars pappa Joey sov på soffan. Han kom in ett par gånger utan att jag ens vaknade, han ville väl komma och lägga sig i sängen men ville inte flytta på lille T så han gick tillbaka till soffan. Är förundrad över hur bra lille T sov när han fick ligga i vår säng. Skulle ju vara bra om han sov så bra i sin egen. Men, men det händer väl så småningom.
Har en massa disk att ta reda på och lite städning, men jag känner inte alls för att göra det. Har dessutom lite smått ont i huvudet, tror jag har sovit med huvudet på sne eller nåt.
Oooh, nu blir det snart dags för blöj byte. Det stönas och stånkas väldigt här bredvid mig. Hehehe! Oh, The joys of being a mommy! ;)
Det blev både blöj byte och en vända till Krista för att hämta stopp i toan grejjen, vad heter den nu då???? Plunger, på engelska. Blev lite smått panik, trodde toan skulle svämma över. Men nu är blöjan bytt och toan fixad så då är det väl bara mamman som behöver fixas upp lite, hehehe!
Iaf så känner jag inte för att varken städa eller ta rätt på disken, jag köpte nämligen en bok i går Och skulle hemskt gärna läsa lite istället. Boken heter "The Carrie diaries" och handlar om Carrie Bradshaw innan sex and The city.


Har inte läst på väldigt länge nu, men jag tänkte att jag skulle försöka ta mig lite tid när lillen sover. Hittade även en lockande kokbok, men jag köpte den inte. Kanske nästa vecka.


Ha en bra dag!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar