söndag 19 juni 2011

Fars dag!

Idag firar vi fars dag här i USA. Vi firar med att Joey får välja vad han vill göra och han valde att bara stanna hemma och ta det lungt. Jag gjorde frukost med te i hans fars dags present mugg.




Det blev te, korv, hashbrowns, äggröra, apelsin juice och croassanter. Sen hade jag även köpt små bite sized brownies som jag toppade med cool whip och hallon. Mumsigt värre och mätta lär vi vara till middags dags. Tyler har på sig sin I <3 My dad outfit som är så söt.


Just nu håller Joey på att raka huvudet och jag och lille T kollar på Ice age The meltdown. Eller jag kollar och han leker med sina leksaker. Är nog dags för en tupplur för han börjar bli lite små gnällig som han alltid blir när han är trött. Eller så tycker han att mamman ska lägga ifrån sig mobilen och ge honom lite uppmärksmhet, så det ska jag göra.

Ha en fortsatt bra söndag!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar